Jag brukade längta, är jag sjuk nu eller?

Som dom flesta vet så är det ju självaste Julafton om snart 3 dagar. Och konstigt nog vill jag bara få det överstökat. Varje år har jag lagt ut kakor till "tomten" och sen ser jag min pappa smyga upp på natten. Och varje år firar jag med den svenska släkten, vi tittar på Kalle Anka. Dricker äggtoddy och öppnar paket. Men nu, längtar jag inte. Är jag sjuk eller? Jag har redan fått allt jag önskade mig och mkt mer. Saknar att min pappa och min mamma och "lilla" söta Zollan firade jul tillsammans:( Zorry är min farmor och farfars hund som va tvungen att avlivas på grund av 2 elr 3 olika sorters cancer i kroppen:( älskar dig och saknar dig så jävla mkt, Zollan:( ska bli jobbigt att fira jul utan dig:( Men såklart blir allting bättre för jag har er, min underbara familj:) GOD JUL:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0