Ikea och Chilli del 1

Idag va jag och mamma i Ikea, jag älskar Ikea det är så mysigt att gå runt och titta på möbler:) Vi köpte bara saker till mej, konstigt nog..! Man kan verkligen inte komma ut ur Ikea utan att ha köpt nåt:) Vi tittade på sängar och en lampa som jag har tjatat om så jävla länge;) när mitt rum är fixat kommer jag försöka ta kort, har fortfarande inte hittat sladden och våran data funkar inte:( Chilli Chilli är en typiskt Amerikansk affär som ligger mittemot MIO i barkarby, vi har köpt dom flesta julklapparna där. Dom är tyvärr inslagna så jag kan inte ta kort:( Men jag kan ju alltid säga vad jag köpte, det va 2 jätte coola dödskalle ljushållare i glas, ett gosedjur till min kusin, nytt sängbord, och en fin tvål till mamma som luktar vanilj:) listan är längre, men orkar inte babbla om det:) Som vanligt nåra inlägg till sen måste jag sussa:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0